Anstalten er medlemmernes forening. Strukturen med forskellige udvalg, bestyrelse og interessegrupper er skabt, for at sikre medlemmerne mest mulig indflydelse. Vi elsker, når medlemmer giver en hånd med driften og udviklingen af foreningen.
Vores fællesskab kan altid bruge medlemmer, der yder en frivillig indsats. Der er flere udvalg, der godt kan bruge en ekstra hånd – måske har du interesser eller en viden, der kan komme fællesskabet til gavn. Måske vil du gerne udforske og lære nyt af andre medlemmer ved at give en hånd med en opgave, du ellers ikke kender til. Uanset hvad, er din indsats meget velkommen.
Du kan få kontakt i tovholderne igennem foreningens interne forum eller per e-mail til info@anstalten.dk .
Du kan herunder læse lidt om de forskellige udvalg og hvilke arbejdsopgaver, der er knyttet til hvilket udvalg – måske kunne du tænke dig at høre mere.
Aktivitetsudvalget
Elsker du at skabe en fed oplevelse for andre? I aktivitetsudvalget er du med til at skabe fede events, lærerige workshops og foredragsaftener, temaarrangementer eller hvad du nu kunne komme i tanke om. Udvalget holder regelmæssige møder, hvor der idegenereres og planlægges. Du er ikke alene – udvalgets medlemmer brænder alle for nye oplevelser til medlemmerne, der falder indenfor vores fælles værdier og formål.
Rengøringsudvalget
Rengøringsnisserne i Anstalten er med til at holde foreningen ren, så vi alle kan have gode timer i lokalerne. De er en uundværlig del af foreningen, de elsker sæbe og vand – og at give medlemmerne en ren oplevelse. Udvalget står også for at arrangere og afholde fælles rengøringsdage, hvor boblerne spredes lidt ekstra i lokalerne.
Barudvalget
Elsker du at levere en god service og er du god til at hjælpe andre? Aftenens værter i barudvalget er centrale for at vores medlemmer og gæster altid får en god aften. De sørger for barens sortiment, indkøb, at skabe en fed stemning i lokalerne og ikke mindst – de har det overordnede ansvar for sikkerheden i lokalerne.
Velkomstkomiteen
En samling af medlemmer, der elsker at værne om og vise vores fællesskab frem. Har du søgt om optagelse i vores fællesskab, vil du, hvis din ansøgning godkendes møde et eller flere medlemmer af velkomstkomiteen. De viser dig rundt, forklarer om de spilleregler fællesskabet er funderet på, svarer på spørgsmål og hjælper dig med at blive indmeldt.
Velkomstkomiteen er stolte af fællesskabet – deler du denne stolthed og vil du gerne være med til, at give nye medlemmer en varm velkomst? Så giv lyd fra dig!
Vi hører gerne fra dig på mail til velkommen@anstalten.dk !
Informationsudvalget
Er du interesseret i kommunikation – og kunne du godt tænke dig, at hjælpe os med at nå bedre ud til vores medlemmer og målgruppe? Så er det måske dig, der skal være en del af informationsudvalget!
Foreningens kommunikations- og IT nørder har base i informationsudvalget. Her skabes alt fra nyhedsbreve, informationsmateriale over til vedligehold af hjemmeside og vores interne forum. De kan altid bruge en ekstra hånd med gode ideer !
Kontakt os gerne via e-mail på info@anstalten.dk
Lokaleudvalget
Kalder alle handymen og kvinder! Er dine hænder skruet godt på, har du et kreativt sind og måske fyldt med gode ideer? I lokaleudvalget kan du få din lyst til at skabe med dine hænder stillet – vi elsker, når udvalgets medlemmer reparerer et møbel, udbedrer en fejl eller skaber noget nyt – selvfølgelig over rigelige mængder pizza. På arbejdsdagene sørger udvalget for, at medlemmerne hjælper til med at holde lokalerne ved lige.
Kontakt os gerne via email på info@anstalten.dk
Bestyrelsen
Foreningens ledende organ er bestyrelsen. Her ledes og fordeles arbejde, der holdes overblik over noget så kedeligt – men nødvendigt – som økonomien – og her træffes beslutninger på baggrund af de behov og ønsker medlemmerne kommer med. Bestyrelsen i Anstalten afholder åbne bestyrelsesmøder regelmæssigt, hvor medlemmerne kan deltage – samt faciliterer og afholder møder med udvalgenes tovholdere, foreningens kartoteksfører samt administrator.
Kontakt foreningens formand på email til formanden@anstalten.dk – ønsker du kontakt med den samlede bestyrelse skriv da til info@anstalten.dk
Kartoteksfører
Er du bekymret for, hvordan dine personoplysninger bliver opbevaret – eller er du i tvivl om, hvordan dine oplysninger opbevares?
Kartoteksføreren er valgt af generalforsamlingen og denne har livsvarig tavshedspligt i forhold til den viden, kartoteket giver. Udsendelse af kontingent opkrævninger, rykkere, ind- og udmeldelser samt spørgsmål fra medlemmerne i forhold til kartoteket er kartoteksførerens ansvar.
Har du spørgsmål til kartoteket, ønsker du at ændre dine kontaktinformationer skal du kontakte kartoteksføreren per email til kartotek@anstalten.dk .
Administrator
Foreningens over-IT-nørd, der sørger for at hjælpe medlemmer og frivillige med foreningens IT samt sørger for at opretholde en god tone på foreningens interne forum. Denne person står for – i samarbejde med informationsudvalget, at holde vores kommunikationsplatforme teknisk opdaterede.
Har du problemer med forum har du mulighed for at sende administratoren en email på admin@anstalten.dk